сряда, 10 декември 2008 г.

Сняг, моля, сняг!


Е, хайде... мисля, че е крайно време да завали сняг.
Това си е пълно безобразие и някой трябва да се оплаче. Аз явно не можах. Ама се опитах. Звънях до Северния полюс, писах всякакъв вид писма, имейли и факсове. Тц - не става. Никой не ми отговаря. Никакъв знак, че молбата ми е стигнала до съответната инстанция, която отговаря по въпросите за световните снеговалежи.
Но всъщност, мен не ме интересува света, а да има сняг в България. Ето защо търпеливо правех опити да се свържа и с дирекцията, отгаваряща за Централна и Източна Европа. Обаче Subscriber is not available, дето се вика. Бе-зо-бра-зие!

И като всеки себеуважаващ се сноубордист бих искала да подам най-официално оплакване. Не съм доволна и чакам от Северния полюс да се поправят!

1 коментар:

Oblakoff каза...

Не сте позвънили тогава, на точното място, милейди :)