събота, 10 януари 2009 г.

Зов за помощ!!!

Ей, ще взема да се гътна от скука и после какво ще прави светът без мен!
В момента безуспешно се опитвам да се впрегна да работя нещо, но уви не се получава. Някак си съзнанието ми и подсъзнанието, барабар с него, не могат да възприемат думите "събота", "следобед" и "работен ден" в едно изречение. Някак си не се получава. Постоянно получавам сигнал от главния компютър в главата ми "Disk not compatible. Please, insert another disk to continue or press Cancel". Всичко е ОК, казвам си аз. Е да де, ама като пресна кенсъл бътън-а нещо не ми се получава - отварям очи и пак в офиса. Ех, мама му.... (ама няма да го довърша това изречение, защото се водя госпожица по документи).
Та така се опитвам поне в мислите си да избягам там, където всеки нормален човек в зимен съботен следобед прави само едно смислено нещо, а именно:


Няма коментари: