сряда, 23 септември 2009 г.

Без паника!

Опитвам се да се съвзема от "мъничкия" отпуск, който си пуснах преди известно количество време, което сега няма нужда да споменаваме, защото всеки би могъл да се убеди в даденото количество само, ако погледне малко по-надолу. Както и да е, съвземането се състои в това отново да пусна Алфа, Бета или прочие вълните на мозъка си и да се опитам да мисля/пиша смислени неща (с изключение на настоящия пост :)
Сега, направо към темата - научих две много важни неща по време на интергалактическата ми стопаджийска отпуска, а именно:
Номер 1 - Човек винаги трябва да знае къде му е хавлията и
Номер 2 - Пангалактическият гаргаробластер е едно изключително сериозно питие, което оставя у теб усещане като след грабеж - взели са ти парите и те боли главата. Затова препоръчвам да се пие изключително внимателно :)

Иначе не съм изперкала съвсем, просто прочетох отново това и за пореден път съм във възторг и се хиля неистово на кълбенце на пода :)
Сърдечно препоръчвам тази книга на всеки, който поради една или друга причина не е съумял да я прочете (неясно защо :) .

2 коментара:

eleni каза...

Хиххихих, толкова пъти съм я чела, че е неприлично да назова числото. Велика книга пълна с вселенска мъдрост. Буквално.

Любимата ми част е с поезията на вогоните:))))))))

p.s. В Лондон е все така зле. Грозен град.Времето отвратително - само 25 градуса. Някакво неесествено слънце непрекъснато. Нямат кьорава книжрница, за музеи не са и чували. Никаква култура. Ни-ка-ква. Вече пети ден умирам от скука. Тва в случай, че си се притеснила за мене;))))

mir4eto каза...

Хахахаха, абе бяха ми минали някакви такива мисли за тоя град, щото и аз си го спомням като изключително скучен :)))
Ама сега съвсем се притесних за теб :)))
И к`вооо?